PremiumCare+ Pojištění
Jedná se o zcela novou a bezkonkurenční službu, která kryje náhodné mechanické závady Vašeho použitého telefonu během záruční doby.
- ZDARMA jedna výměna originálního displeje v případě náhodného rozbití během 12. měsíců
- ZDARMA jedna výměna originální baterie v případě, že během 12. měsíců klesne kondice baterie pod 80%
Kategorie: | Ostatní služby |
---|---|
Záruka: | 12 měsíců |
Rozbité LCD: | ZDARMA jedna výměna originálního displeje v případě náhodného rozbití během 12. měsíců |
Slabá baterie: | ZDARMA jedna výměna originální baterie v případě, že během 12. měsíců klesne kondice baterie pod 80% |
Jedná se o zcela novou a bezkonkurenční službu, která kryje náhodné mechanické závady Vašeho použitého telefonu během záruční doby. Doposud neexistuje na trhu žádná možnost nechat si pojistit použitý telefon. Nyní je všechno jinak!
S PremiumCare+ máte 100% jistotu, že se když se Vám pokazí, nezaplatíte nic za opravu.
Co vše PremiumCare+ obsahuje? Váš telefon je krytý kromě 12. měsíční záruky na skryté závady také dvěma náhodnými incidenty a to:
- ZDARMA jedna výměna originálního displeje v případě náhodného rozbití během 12. měsíců
- ZDARMA jedna výměna originální baterie v případě, že během 12. měsíců klesne kondice baterie pod 80%
Časté dotazy:
Jaké jsou podmínky?
- Žádné. Snažíme se, aby to bylo pro Vás co nejjednodužší a nejrychlejší. Stačí si u nás vybrat telefon a dokoupit PremiumCare+, o ostatní se už pak postaráme. Na 12 měsíců máte klid. Robijete si displej? Opravíme Vám jej ZDARMA. Máte slabou baterii? Vyměníme Vám ji ZDARMA. Máte jiný problém s telefonem? 12. měsíční záruka kryje všechny ostatní skryté závady nezapříčiněné uživatelem.
Jak rychle funguje pojistné plnění?
- Okamžitě. Pojistné plnění řešíme přímo se zákazníkem, nemusí se čekat na zdlouhavé schvalování pojišťovnou. Displej a baterii měníme většinou na počkání dle dostupnosti dílu. Záruční opravy se snažíme řešit v co nejkratším čase.
Je možnost zapůjčení telefonu v době opravy?
- Ano. To je samozřejmost.
Lze PremiumCare+ dokoupit i k telefonu, který byl koupený jinde?
- Bohužel ne. Námi prodané telefony si sami prověřujeme, testujeme, tudíž věříme ve 100% kvalitu, kterou pak dále prodáváme. PremiumCare+ je nadstandard, který poskytujeme pouze pro telefony zakoupené přímo u nás.
Kryje PremiumCare+ i případy utopení/zasažení kapalinou?
- Bohužel ne. Elektronika je velice náchylná na kontakt s vodou. Dbejte tedy nejvyšší opatrnosti.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.