AKCE DO ODVOLÁNÍ! KE KAŽDÉMU zakoupenému iPhone/iPad/Apple Watch dostanete ZDARMA dezinfekční gel na ruce. #SpoluToZvladneme ❤️

PremiumCare+ Pojištění

Jedná se o zcela novou a bezkonkurenční službu, která kryje náhodné mechanické závady Vašeho použitého telefonu během záruční doby.

- ZDARMA jedna výměna originálního displeje v případě náhodného rozbití během 12. měsíců

- ZDARMA jedna výměna originální baterie v případě, že během 12. měsíců klesne kondice baterie pod 80%

Care
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
1.10.2020 1.10.2020 1.10.2020 Zvolte variantu
Skladem (> 5 ks) Skladem (> 5 ks) Skladem (> 5 ks) Zvolte variantu
Kód: CARE1 CARE2 CARE3 Zvolte variantu
1 990 Kč 2 490 Kč 4 990 Kč od 1 990 Kč 1 644,63 Kč bez DPH 2 057,85 Kč bez DPH 4 123,97 Kč bez DPH od 1 644,63 Kč bez DPH
Kategorie: Ostatní služby
Záruka: 12 měsíců
Rozbité LCD: ZDARMA jedna výměna originálního displeje v případě náhodného rozbití během 12. měsíců
Slabá baterie: ZDARMA jedna výměna originální baterie v případě, že během 12. měsíců klesne kondice baterie pod 80%
foto eshop
Tip

Jedná se o zcela novou a bezkonkurenční službu, která kryje náhodné mechanické závady Vašeho použitého telefonu během záruční doby. Doposud neexistuje na trhu žádná možnost nechat si pojistit použitý telefon. Nyní je všechno jinak!

S PremiumCare+ máte 100% jistotu, že se když se Vám pokazí, nezaplatíte nic za opravu.

 

Co vše PremiumCare+ obsahuje? Váš telefon je krytý kromě 12. měsíční záruky na skryté závady také dvěma náhodnými incidenty a to:

- ZDARMA jedna výměna originálního displeje v případě náhodného rozbití během 12. měsíců

- ZDARMA jedna výměna originální baterie v případě, že během 12. měsíců klesne kondice baterie pod 80%

 

Časté dotazy:

Jaké jsou podmínky?

- Žádné. Snažíme se, aby to bylo pro Vás co nejjednodužší a nejrychlejší. Stačí si u nás vybrat telefon a dokoupit PremiumCare+, o ostatní se už pak postaráme. Na 12 měsíců máte klid. Robijete si displej? Opravíme Vám jej ZDARMA. Máte slabou baterii? Vyměníme Vám ji ZDARMA. Máte jiný problém s telefonem? 12. měsíční záruka kryje všechny ostatní skryté závady nezapříčiněné uživatelem.

Jak rychle funguje pojistné plnění?

- Okamžitě. Pojistné plnění řešíme přímo se zákazníkem, nemusí se čekat na zdlouhavé schvalování pojišťovnou. Displej a baterii měníme většinou na počkání dle dostupnosti dílu. Záruční opravy se snažíme řešit v co nejkratším čase.

Je možnost zapůjčení telefonu v době opravy?

- Ano. To je samozřejmost.

Lze PremiumCare+ dokoupit i k telefonu, který byl koupený jinde?

- Bohužel ne. Námi prodané telefony si sami prověřujeme, testujeme, tudíž věříme ve 100% kvalitu, kterou pak dále prodáváme. PremiumCare+ je nadstandard, který poskytujeme pouze pro telefony zakoupené přímo u nás.

Kryje PremiumCare+ i případy utopení/zasažení kapalinou?

- Bohužel ne. Elektronika je velice náchylná na kontakt s vodou. Dbejte tedy nejvyšší opatrnosti. 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: